/> Hashtag Girl: SNAPCHAT za početnike

Tuesday, February 2, 2016

SNAPCHAT za početnike

Šta je Snapchat?
To je najbrži način da podelite slike/videe sa prijateljima.
Kada okačite sliku na Snapchat ona traje samo 24h, što znači da čim istekne jedan dan, ona se automatski briše i niko više nema pristup njoj.
Samim tim dok objavljujete slike na Snap, vi upotpunjujete vašu priču (iliti My Story).


Slika sa interneta.
Kad uđete u Snapchat, ako niste korisnik, prvo vam izađe da se ulogujete (ništa komplikovano, isto je kao i na svim ostalim društvenim mrežama).
A ako ste ulogovani od pre izađe vam kao na slici. Da bi ste ubacili sadržaj na Snapchat stisnite krug na dnu (za fotografiju) ili ga držite duže (za video).


Kad kliknete na malog duha na vrhu ekrana pojavi vam se ovo.
Žuta slika sa tačkicama je lakši način za pronalaženje prijatelja (screenshotujete vaš ekran sa tom slikom i okačite na npr. Instagram, ljudi preuzmu vašu sliku i preko nje vas pronađu)
Kako drugačije možete pronaći prijatelje? Uđite na Add Friends i tamo imate dosta različitih načina za pronalaženje (preko kontakta, preko lokacije, korisničkog imena).


Ovo Discovery što vidite nije ništa bitno, barem za mene. Nikad ne ulazim tu, jer me ne zanima. To su vam najčešće snapovi MTV-a i mnogih emisija, sajtova i tabloida.
Ispod All Stories su priče/snepovi ljudi koje pratite, a u My Story su sve vaše fotografije/videi i broj i imena ljudi koji su ih pogledali.


Dala sam vam primer jedne moje fotografije (veoma zanimljiva i pro, zar ne?)
1. Broj ljudi koji su je videli. (da biste videli koje su to osobe, stisnite strelicu u sredini koja pokazuje na gore)
2. Broj ljudi koji su je prosledili nekome (ili screenshotovali)
Zapamtite: čiji god snap slikali ili prosledili, ta osoba vidi, zato oprezno
3. Ako želite da sačuvate svoju fotografiju u galeriji, stisnete strelicu označenu brojem 3.


Snapchat svakog dana ubacuje nove 'maske'. Da bi ste ih aktivirali, okrenite prednju kameru i držite duže prst na svom licu.

Kada uslikate fotografiju/video pomerajte prst levo/desno da bi ste na sliku dodali određeni filter, vreme, temperaturu, brzinu...

Poznati koje ja pratim:

Ethan Dolan - ethandolan8
Grayson Dolan - graysonbdolan
Eva (My Life as Eva) - evadancer94
Gigi Hadid - itsgigihadid
Nate Garner - itsnategarner
Shawn Mendes - shawnmendes1




6 comments:

  1. Super post. Ja sam jednom pokušala s Snapchatom no nekako mi nije uspjelo haha! :(
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ -mnogo bi mi značilo kada bi pogledala PONUDU na mom blogu (na vrhu, desno, NewChic) ♥

    ReplyDelete
  2. Hvala na ovome za ove maske, sad sam napravila i nisam znala kako da ih nađemm :*
    Inače, kako se zoveš na snapu da te zapratim?? :D


    Teodora's small world

    ReplyDelete
  3. Ja tako dugo nisam razumela kako se snapchat koristi, medjutim otkrila sam pre par meseci zbog par prijatelja. Inace ovo za razne snimke sam tek juce otkrila kako se najzad radi. :)

    Na mom blogu je novi post i znacilo bi mi da pogledas. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Hvala vam svima na komentarima!