/> Hashtag Girl: Ruby Rose - MTV EMA Outfits

Monday, October 26, 2015

Ruby Rose - MTV EMA Outfits

Da li ste pratili sinoćni šou? Bilo je svega! Od smeha, grešaka pa do NOVAKA ĐOKOVIĆA! Da znate kako sam se naježila kad sam ga videla da izlazi na scenu. Jedino što mi je bilo žao je što Nicki Minaj nije mogla da dođe, jer bi onda njih dvoje stajali jedno pored drugog, na istoj bini. ☻
 Voditelji su bili Ruby Rose i Ed Sheeran i oni su činili cute and badass couple. Jako mi je smešno kako su stavili da u Ed-ovoj svlačionici imaju medvedići i sve slatko, a Ruby-na svlačionica je tako, pa, badass.
Spremila sam nekoliko outfit-a koje je Ruby nosila, i moje komentare i ocene.


Njoj crno predivno stoji, a pogotovo koža. 
 Bez svih tetovaža i kratke kose to jednostavno ne bi bila ta Ruby.
Ocena: 10/10 


Uuuuuuu, daaa, THE Spaghetti Dress. Da sam znala da će to obući, a i da sam bila tamo, napravila bi sebi jednu i kad je ona rekla I don't see anyone wearing one vikala bih Are you kidding me? We are TWINSIES! 
Ne bi me čula.  Ugh. 
Ocena: 10/10 


Mislim da smo zaključili da njoj sve predivno stoji. Zar ne? 
Nema više ocenjivanja njenih outfit-a na bitnim event-ima, jer su svi preeeelepi i skroz, naskroz joj pristaju.
Ocena: 10/10



No comments:

Post a Comment

Hvala vam svima na komentarima!