/> Hashtag Girl: Youtubers VS Bloggers

Sunday, February 7, 2016

Youtubers VS Bloggers

Da li sam ja jedina osoba koja je primetila da su blogeri potcenjeni? Verovatno ne.

Ljudi ne vole da čitaju. Naprosto ne vole. Lakše im je da udju na jutjub ukucaju taj i taj kanal i gledaju vlogove, challenge ili bilo šta drugo.
Jeste li primetili da blog koji ima jako dobre slike i kvalitetno napisane postove ima manje pratioca (čitalaca) nego neka jutjuberka koja videe snima mobilni telefonom sa kamerom od 5MP, ne zna ljudski da pokaže proizvod u kameru i pritom ga trese da ne može ni da se vidi da li je to parfem, karmin ili npr. olovka za usta, i celih pet minuta, koliko traje video, priča nepovezane gluposti o proizvodu samo da bi video bio duži. Imam spisak 'jutjuberki' koje su precenjene. Ali ljudi ih gledaju. Zašto?
Lakše je. 

Naše jutjuberke su se mnogo uobrazile. Mislim, kao da su ogromne zvezde, kao da su bile na VidCon-u, a ne na BTF-u. Ne otvaraju poruke... Ja već mesecima tražim jedne patike, ali nikako da ih nadjem i jednog dana ih vidim kod naše jutjuberke i napišem joj u poruci 'Ej, izvini, možeš li samo da mi kažeš gde si kupila te patike?'. Znači, nisam fangirl-ovala, niti tražila follow, već sam pitala gde si kupila patike. Od odgovora ništa.

A oni komentari ispod slika 'Savršena' ovo-ono... Daj, brate, niko nije savršen. Vidim male devojčice ispod slika pišu našim jutjuberkama 'ti si moj idol. zaprati me, molim te. to mi je životna želja'. Amin.

Ovo je moje lično mišljenje i nije nikakav hejt. Imamo mi i kvalitetnih jutjubera, njima svaka čast i želim im da budu još uspešniji nego što jesu.
Razumeli? Ove kritike gore su za 'jutjubere' pod velikim navodnicima, ne za sve.

Blogeri, dragi moji, želim nama mnogo sreće i uspeha do kog se teško dolazi, ali potrudićemo se nekako. 

Do sledećeg viđenja! Baaaj!


16 comments:

  1. Odličan post :) U potupnosti se slažem sa svime što si ti ovde napisala... :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Bravo za ovakav post! Dijelimo isto mišljenje. Žalosno je to što ljudi ne žele da čitaju, bilo da su u pitanju blogovi, knjige... Situacija je naročito loša u mojoj zemlji - kada bih napravila darivanje na teritoriji BiH mislim da ne bi bilo nijedne prijave. :(

    Zarin Kutak

    Novi post: 5 ways to keep your room clean and organized

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Da,u mnogim drzavama blogovi nisu uopste zastupljeni...

      Delete
    2. Hvala! Da,u mnogim drzavama blogovi nisu uopste zastupljeni...

      Delete
  4. Sve si u pravu, ali to je što je. Valjda će jednog dana blogovi biti iznad jutjuba.

    The Fashion Spell

    ReplyDelete
  5. Meni je od početka mnogo krivo što su blgovi toliko potcenjeni. Nepravedno je.

    Teodora's small world

    ReplyDelete
  6. Te youtube djevojke kod nas... Malo ih je kvalitetnih! Neke poput Zorannah su kvalitetne, ali vecina proizvoda nije dostupna nama "obicnim smrtnicima". Jednostavno, na Balkanu, nemaju svi toliko da odvoje za sminku. Volim te neke youtuberke koje gledaju da cijene budu u skladu sa nasim mogucnostima.. A ove mladje.. Brine me koliko su danasnje djevojcice zaludjene njima. Ja volim s vremena na vrijeme da pogledam neki video i to sve, ali one.. Izdizu ih.. I uh.. Nekako nije zdravo.
    RASPISAH SE! Ugl. odusevljena sam postom i slazem se sa svim sto si napisala.
    http://blogzadjevojke.blogspot.ba/ Pogledaj moj blog i ako ti nije tesko uclani se. Ja sam se u tvoj blog uclanila <3 Kiss :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Devojcice (ne sve) prave idola od svakoga :(

      Delete
    2. Devojcice (ne sve) prave idola od svakoga :(

      Delete
  7. Nisam ni bloger ni jutjuber pa nekako imam objektivno misljenje prema ovome. Mislim da ima blogova koji lepo izgledaju ali su nekvalitetni, ali i jutjub kanala na kom su videi po kvalitetu dobri ali je sadrzaj videa ocaj. Ima precenjenih blogova i precenjenih jutjub kanala. A to sto ti ta neka jutjuberka nije odgovorila je zasto je ili stvarno sebicna i umisljena ili jednostavno ima previse komentara pa ni ne stogne da odgovori na sve.

    ReplyDelete
  8. Odličan post ♥
    Slažem se sa tobom ♥
    Neke jutjuberke imaju i po 10k followa iako cak ni nemaju kvalitetan video ♥


    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ReplyDelete

Hvala vam svima na komentarima!