/> Hashtag Girl: Kolaboracija - saradnja sa neprijateljem?

Monday, March 7, 2016

Kolaboracija - saradnja sa neprijateljem?

- veoma istorijski post - 

Listam ja tako moju knjigu iz istorije, silim se da učim za test i naiđem na mali teksta sa strane koji definiše saradnju. Ima raznih izraza koji se mogu upotrebiti: Kvisling, kolaboracija... A znate šta je 'prevod' kolaboracije? Saradnja sa neprijateljem.
Znači li to da smo svi mi blogeri neprijatelji? 
Nailazimo na česte collabove, mislimo Jaoo kako je to slatko, dva se blogera našla, združila se i napisala post na istu temu... Izgleda da ti koji su prevodili kolaboraciju i nisu mislili da je to slatko.

Haha, šalim se :) S razlogom je to bilo u knjizi iz istorije, poglavlje Drugi svetski rat - svi su tu sklapali saradnje i jedva se odlučivali ko im je prijatelj, a ko neprijatelj. Prvo stanu na stranu Nemačke, pa kad im se Nemačka ne svidi pređu u Antifašističu koaliciju. (previše istorijski podataka alert)

Najviše volim kad učimo ratove ili bilo šta što je stvarno bitno, a ne svaku Božju revoluciju na ovoj planeti i kad je koji kralj imao doručak i ručak.
Ratovi su mi zanimljivi, najviše Prvi i Drugi svetski, ima dosta zanimljivih činjenica, Hitlerov antisemitizam i rasizam (koji ne spada u zanimljivu kategoriju) za koje moje kolege iz odeljenja mogu samo da kažu da su kretenski. (rečnik im je veoma bogat) 

Jeste, ima dosta datuma, ima čak i satnica (osam i petnaest, 1945., bačen 'Mališan' na Hirošimu).

Ok, da završim ovaj post možda? Ovo je previše istorijskih činjenica za jedan dan, pogotovo ako još niste osmi razred i nemate blage veze o čemu pričam.

Šta vi sad učite iz istorije?

Poljubac ♥



2 comments:

  1. Trenutno učim isto što i ti i meni su, takođe, Prvi i Drugi svetski rat najzanimljivije lekcije, mada mislim da nam je to zanimljivije zato što je neko vreme bliže nama. :D

    ReplyDelete
  2. Hahhaha isti slucaj, kada sam videla prevod bilo mi je cudno, ne volim bas istoriju <333
    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala vam svima na komentarima!