/> Hashtag Girl: Update | Gde sam ja?

Monday, June 20, 2016

Update | Gde sam ja?

Oukej...
Nije me dugo bilo, možda ste primetili, a možda niste.
Imam opravdanje za svoj.... (ovde sam prekinula sa pisanjem jer sam morala da jurim muvu po sobi, a one su najveći neprijatelji moje nove bele sobe (o njoj kasnije))
Sve u svemu, imam opravdanje!

Glavni razlog je što sam osmi razred, bili su prijemni (znam, znam, još na desetine blogerki su osmakinje, ali su ipak blogovale, ali nisam mogla da 'nakupim' dovoljno kreativnosti da nešto kvalitetno napišem... Jednostavno sam bila iscrpljena.)

Što se tiče prijemnih - srpski je bio okej, matematika prelaka (ne slažem se sa pola Srbije), kombinovani isto okej. Imam 97 poena, što je sasvim dovoljno za školu koju želim da upišem :)
Vi ne znate koliko jedva čekam septembar (prvi put u životu)... Nije mi samo do idenja u srednju i toga, već i do kul ljudi i... ma ne znam, hahah. Upisujem gimnaziju, a ova gimnazija je taaako kul i jedna je od poznatijih u Srbiji :)
Zanela sam se, ok. Idemo dalje.

Počela sam da gledam Game of Thrones (proud look in the distance) i mnoogo mi se sviđa. Stigla sam do četvrte epizode šeste sezone. Ako neko od vas takođe gleda, obavezno (!) nek' napiše u komentarima.
When you play the game of thrones, you win or you die, there's no middle ground.
Nemam omiljenog lika, jer ovde svi za koje se vežete umiru, tako da... 
(Svi brzo na Google ukucajte: Tom Wlaschiha i pogledajte koliko je divan ♥)

Dobila sam novu sobu. Sama sam zamislila kako želim da izgleda i stolar je takvu napravio :) Bela je, delimično tumblr i ima sve što je devojčici u mojim godinama potrebno. Možda jednom napravim room tour (Should I?)

Mislim da je to to što sam vam imala reći za sad. Idem da spremam nove postove, da vas ne izneverim ponovo.
Kunem se u stare i nove bogove (GoT) da vas neću izneveriti i da ću pisati ♥



(zamislite ovde potpis jer tek treba da napravim novi)


3 comments:

  1. Aaa previše mi se svidja tvoj način pisanja, tako je opušten i uživam dok čitamm. I daa, napravi room tour obaveznoo! <3
    Četitam za 97 poena, svaka čast! <3

    andrijanaslife.blogspot.rs

    ReplyDelete
  2. Koju gimnaziju planiraš da upišeš, ako smem da pitam? :D Naravno čestitam na 97 poena! I svakako bih volela da vidim tvoju novu sobu! :)

    ReplyDelete
  3. I ja nisam bila na blogu zbog prijemnog,bas uzas! I cestitam ti na toliko poena,sigurno upadas u zeljenu skolu! :)

    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan,javi se da uzvratim<3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Hvala vam svima na komentarima!