/> Hashtag Girl: Prošle godine u ovo vreme

Friday, August 19, 2016

Prošle godine u ovo vreme

Često volim da se prisećam stvari iz prošlosti, bilo to dalja ili bliža prošlost. Znam da to nekad može biti 'štetno' u slučaju da su to neke tužne uspomene ili one za kojima patimo.
Nešto čega sam se danas prisetila nije tužno već veoma veselo i sećaću ga se dugo, kao dela mog detinjstva :)



Prošle godine u ovo vreme sam polako krenula od kuće neasfaltiranom ulicom do najbliže komšinice da se preobujem i na raskrsnici pokraj njene kuće čekala drugarice da dođu po mene. Kasnile su, što se moglo i očekivati jer nisu organizovane pa krenu da se spremaju dva minuta pre zakazanog vremena. Ja, najnestrpljivije živo biće na planeti, uzimam mobilni i zovem prvu drugaricu iz imenika da proverim je l' planiraju da dođu i gde se nalaze. Odgovor je uvek isti - Evo nas za pet minuta! Napokon ih dočekam i vožnja počinje. Tehnički, ne počinje, već samo žurimo na rolerima da što pre stignemo do prodavnice i kupimo ogromne količine ledenog čaja i semenki, pa zauzmemo mesto na hladnom betonu pored igrališta gde naši školski drugovi igraju košarku. Iako je zdravije da se vozimo, takođe je zdravo i smejati se, a bez toga naše sedenje ne prođe. Ubrzo nam košarka i semenke dosade pa obiđemo jedan krug rolerima, usput kupimo još hrane i nađemo novo mesto za sedenje.

Svaki sledeći dan je isti, ali nama to ne dosadi jer uvek menjamo teme za razgovor i u svakoj uživamo podjednako. Kad se škola približi, dogovorimo se da zajedno odemo do grada i kupimo sav potreban pribor za novu školsku godinu. Bez roditelja to teže ide, jedino kako nam pomognu je što nam zadaju određeni budžet, ali ne znam da li se to uopšte svrstava u pomoć?

Ovaj raspust je malo drugačiji. Kao budući srednjoškolci polako se razdvajamo, znamo da u predstojećoj školskoj godini nećemo deliti klupe, raditi iste testove ili ići zajedno na veliki odmor. To nas ne sprečava da se zabavimo, možda ne u kompletnom društvu, ali svakako naš susret ne manjka zabave :)



7 comments:

  1. Fantastičan post! Jako mi se sviđa tvoj odabir tema za post, uvijek me oduševiš pa tako i sa ovim postom *-*

    Ako nađeš vremena, nadam se da ćeš komentirati moj novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ReplyDelete
  2. Divan post draga! Potpuno te razumem. Najbolja drugarica i ja upisale smo totalno dve različite škole na potpuno drugim krajevima grada. Spasiće nas jedino aku budemo bile ista smena :)

    Milica's diary

    ReplyDelete
  3. Prošle godine u ovo vreme nisam mislila kako da se uklopim u društvo ali ove godine to je jedino što mislim ♥

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. http://marijaarmus.blogspot.rs/ pogledajte moj life&style blog nov je

    ReplyDelete
  5. Sjajan post, potpuno se razumemo. Moja najbolja drugarica i ja smo upisale dve škole koje nisu baš tako daleko jedna od druge, ali se ipak nećemo sretati po autobusu ili gradu. Kada pomislim da sam pre samo dva meseca jedva čekala da zavrčim osnovnu, bukvalno se naježim, šta bih dala da se ponovo nađem tamo, haha. :) Sjajan izbor teme za post! <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ReplyDelete
  6. Predivno napisan post <3 Samo nastavi tako :)

    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  7. Odlican post i sjajna tema!


    Predplatite se na moj blog,uzv- funnyandrabbits.blogspot.ba

    ReplyDelete

Hvala vam svima na komentarima!