/> Hashtag Girl: October Favourites (collab post)

Saturday, November 7, 2015

October Favourites (collab post)

Evo ga dugoočekivani novembarski raspust.
Ovaj raspust će propratiti pitanje 'Marija, a da radiš nešto produktivno?'
Evo, evo, jedna produktivna stvar, možda čak i jedina - COLLAB post.
Ovaj collab radim sa Aleksandrom sa bloga Aleksandra's magical world i odlučile smo da to budu October Favourites. Nisam mogla da uredim slike za ovaj post, jer sam na laptopu koji ne podržava PicMonkey.

GLISS - Hair Repair Shampoo
Za ovaj šampon sam saznala iz jednog videa Marije Žeželj i odlučila sam da ga isprobam. Nije nešto previše magičan, pa da diže iz mrtvih (zamislite reklamu za šampon - Šampon Blah Blah, diže vašu kosu iz mrtvih), ali mi je blago poboljšao kosu. Imam dugu kosu, delom izblanširanu, koja je sklona opadanju. Dugo sam tražila šampon koji će mi odgovarati, a sa ovim sam korak do cilja.
 
AFRODITA - Shower Gel
Sve što ima voćkast miris mi odgovara. Ovu kupku sam dobila od drugarice za rodjendan u setu sa mlekom za telo, koje ne koristim. Ako želite da kad izađete iz kupatila cela kuća zamiriše na višnju - ovo je pravi izbor.
 
GOLDEN ROSE - White Nail Polish
EVELINE - Total Action Nail Polish
Beli lak inače koristim za kreč efekat ili za crtanje, tako da, ako i vama za isto treba, uzmite Golden Rose. Nije providan, kao mnogi, i brzo se suši.
 
EVELINE 8in1 - Za ispucale nokte, a i ako želite da vam brže rastu, ovaj lak je pravi pogodak! Mažete ga nekoliko dana, svakog dana po jedan sloj, sve dok vam nokti ne budu beličaste boje, onda skinete i krenete ponovo iz početka.
 
EOS Blueberry Acai
Moj prvi EOS balzam i oduševljena sam. Ukus je borovnica-aronija i naručila sam ga sa eos.rs sajta. U početku nisam znala za taj sajt i poslala sam poruku jednoj devojci preko Viber-a u kojoj sam je pitala da li imaju taj EOS. Ona mi je poruku samo seen-ovala i ja sam odmah odustala i krenula u potragu za nekim pouzdanijim i pronašla ovaj sajt.
 
 
Znam, favoriti za ovaj mesec mi je samo kozmetika, ali stvarno nisam imala vremena niti da čitam knjige, a kamoli da odgledam neki film.
Obavezno pogledajte Aleksandrin post i napišite mi ako neki od ovih proizvoda i vi koristite.
 
*zamislite ovde moj potpis, jer ,takođe, na ovom laptopu nemam sliku svog potpisa*










No comments:

Post a Comment

Hvala vam svima na komentarima!