/> Hashtag Girl: One day in my life

Friday, November 20, 2015

One day in my life


Moj dan je ekstremno zanimljiv, a trenutno sam ekstremno sarkastična. Dođe mi čak i da napravim listu stvari koje mora uraditi do osamnaeste, čisto da mi ne propadne osamnaest godina.

Prvo - ovo će vas šokirati, izuti iz cipela - probudim se. That sarcastic humor. Ali ne ustanem onako kao u reklamama, niko tako ne ustaje, već se deset minuta valjam po krevetu, dok shvatim da nije vikend, ili, eventualno, praznik. Ustanem na nemam blage veze koju nogu i onda provedem deset minuta gledajući u pod i preispitujući svoju egzistenciju
Sa ubiću vas ako me pitate neko pitanje koje zahteva jutarnje razmišljanje izrazom lica odem do kupatila i obavim sve što se ujutru obavi u kupatilu.
Inače uveče smislim šta ću da obučem, ali kad se to ne desi, u školu odem u prvim farmerkama koje dohvatim i najširim i najtoplijim duksem koji imam u ormaru.

*6 sati u školi*

Gladna, iznemogla, na ivici suza, dopuzim kući (bez tih suza, samo se osećam mrtvo) i sa vrata pitam šta ima za ručak, jer ima više mogućnosti:
1) BORANIJA!!! Moždani alar se uključuje, vilica briše prašinu sa poda, a oči se otvore dovoljno da, kad bi me neko udario u glavu otpozadi, samo ispadnu. 
2) bilo kakva testenina - njam
3) nešto drugo što je veoma podnošljivo

Dalje jedem, izležavam se, i odlučim da čitam novu knjigu koju sam naručila sa Amazona, Eleanor & Park. Ubitačna je. Ne mogu ni da je prepričam koliko ne znam da li mi se sviđa ,ili bih proklela Rainbow Rowell.

Produktivni deo dana - Učim, uradim domaći, pročitam ono što smo radili u školi.

Utorko i petkom idem na engleski, pa direktno krevet.

Zar mi dan nije baš zanimljiv? xD


3 comments:

  1. Hahaha....Fenomenalan post,i moj dan je sličan... :D

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Hahahhah ti si kraljica..☺ Moj dan je jako slican..☺ Predivan izgled bloga, i volimo slicne knjig..☺♥Zapratila sam te..

    Na mom blogu je novi post, pa ako mozes pogledaj i zaprati me..☺
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Hvala vam svima na komentarima!