/> Hashtag Girl: HOLIDAY SPECIAL | My Advent Calendars

Thursday, December 17, 2015

HOLIDAY SPECIAL | My Advent Calendars

 Jedva sam čekala da uslikam ove slike i da podeli sa vama moje adventske kalendare koji su malo kasnili. Da, adventski broje do katoličkog Božića, ali ja sam ipak zaljubljena u njih do ušiju. Kao malo dete se obradujem kad otvorim malo prozorče i unutra pronađem slatkiš u obliku Deda Mraza, snežne kugle ili sveće.
Ove godine imam četiri adventska kalendara i među njima jedan poseban - NAIL POLISH ADVENT CALENDAR! Mama mi ga je iz Hrvatske slikala i ja sam se pitala kako je unutra stalo dvadeset četiri velika laka, ali kad sam prvi dan otvorila unutra sam našla slatke minijaturne lakove od svega 5cm.
 Ajmo, manje teksta, više slika. :)









Sliku sam dodala, jer sam je smatrala veoma slatkom.


No comments:

Post a Comment

Hvala vam svima na komentarima!