/> Hashtag Girl: #memories: 2015

Tuesday, December 29, 2015

#memories: 2015

Još 2 dana, 7 sati i 22 minuta. (od trenutka kad sam počela da pišem)
Zamislimo još dve stranice knjige, ili uzmimo za primer planer - listamo poslednje strane, upisujemo poslednje događaje, čekamo da upišemo ono čuveno THE END i planer stavimo u kutiju sa ostalim starim dnevnicima i planerima na tavan.
Prvog januara započinjemo novu knjigu, možda drugačijeg žanra, a možda se odlučimo i za nastavak prethodne.
Moja godina, hmm...
Po čemu se sećam dve hiljade petnaeste godine?


Prva polovina nije bila ništa spektakularno, nju ćemo preskočiti.

Preko letnjeg raspusta sam se pretežno družila, vozila rolere, jela neograničene količine sladoleda i pila nekoliko flašica ledenog čaja dnevno, uživajući u letu.
Bila sam mesec dana na moru i koliko se to činilo zabavno, nije. Volim da plivam, još više i da ronim, ali je to bilo previše sparnih dana, kuvanja kao jaje i ne gledanja televizora.


Naučila sam da ignorišem ljude zbog kojih sam pre upadala u nevolje. To su, inače, brbljivi margarin, koji se u sve meša (bilo je jače od mene, ali ne osuđujte me), ili dečaci kojima dan nije potpun ako nekom ne učine nažao.

Smejala sam se svojim šalama, pogrešno zapamćenim tekstovima pesama (all those Starbucks lovers) i slikama sa kojim sam mogla da se poistovetim. 

Počela sam da družim više, naučila da se izborim za sebe i našla mesto gde pripadam.
Promenila sam školu engleskog i shvatila da je moja stara škola bila kao predškolsko.

Preispitala sam svoja verovanja i sad tačno znam u šta verujem, a šta su mi samo priče za malu decu, izvela teoriju o propadanju sveta u kome učestvuju selfi štapovi, sami selfiji, četrnaestogodišnjakinje na štiklama i tri sloja šminke na licu...

Započela sam veliku kolekciju knjiga, pročitala ih masu na engleskom i prvi put prisustvovala sajmu.

Što je najbitnije, započela sam blog, mesto na kom mogu da ispoljim svoju kreativnost i iznesem  mišljenje o bilo čemu što me muči.

Napišite mi u komentarima nešto o vašoj 2015-oj godini, volela bih da znam kako je vama prošla. ♥




7 comments:

  1. 2015 je za mnogo ljude bila jedna od boljih godina. Nekako je posebna. :) Drago mi je sto si uzivala ove godine i nadam se da ce ti i sledeca biti tako divna. ;)

    Ja sam na mom blogu pisala na istu temu, a ima i takmicenje pa pogledaj. ;0
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, u njoj se desilo dosta razlicitih promena, bilo u svetu ili u zivotima ljudi...
      Hvala, i tebi takodje! ♡

      Delete
  2. Divan post, nadam se da ćeš uživati i u sljedećoj:D

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  3. Divan post! Nadam se da će ti naredna godina biti mnogo bolja od ove, iako ni ova nije bila loša. Želim ti puno sreće u daljem radu! ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš ------> allforyou23.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Jako dobar post! Nadam se da će ti sledeća biti još bolja i još lepša. :)

    Pogledaj moj blog,i učlani se ako ti se svidi: http://joka45688.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. Odličan post ♥
    Jedva čekam tvoj slijedeći post ♥
    Ako želiš pogledaj moj blog http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ReplyDelete

Hvala vam svima na komentarima!